سلام دوستان،در این تاپیک قصد داریم به مشکلات مربوط به لایسنس و ورود به نرمافزار شماتیک Orion بپردازیم و راهحلهای مناسب برای رفع این مشکلات را بررسی کنیم. اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید، در اینجا میتوانید راهنماییها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از پاسخهای دیگر کاربران بهرهمند شوید.

مشکلات رایج و راهحلها:

مشکلات رایج و راهحلها:
- مجوز منقضی شده:
- مشکل: اگر مجوز نرمافزار شما منقضی شده باشد، ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید.
- راهحل: مجوز خود را تمدید کنید. میتوانید این کار را از طریق نمایندگی مجاز انجام دهید.
- مجوز نادرست نصب شده:
- مشکل: اگر مجوز را به درستی نصب نکرده باشید، ممکن است نرمافزار نتواند مجوز شما را تشخیص دهد.
- راهحل: دستورالعملهای نصب را که همراه با نرمافزار آمده است به دقت دنبال کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، همینجا اعلام بفرمایید.
- مجوز برای رایانه شما معتبر نیست:
- مشکل: اگر مجوز را برای رایانه دیگری خریداری کرده باشید، ممکن است نتوانید از آن در رایانه خود مجددا" استفاده کنید.
- راهحل: مجوز را برای رایانه خود خریداری کنید. برخی از توسعهدهندگان به شما امکان میدهند مجوز خود را به رایانه دیگری منتقل کنید، اما ممکن است هزینهای برای این کار وجود داشته باشد.
آخرین ویرایش: